Tuesday, May 31, 2011

PaTut ke ?



Syaza, syaza, syaza... haish, kaw nie kenapa ha ? ! asyik2 termenung je.. xd kerja lain ke kau nak buat ?! haish ! nanti kang cik jer naik, aku tak tahuu. HHAHA

oh, oke2.. actually, 2 sebenarnye bukan niat dan motif aku .aku nie sebenarnye tak tahu la.. sama ade nak maafkan orng 2 ke tidak . hari hari aku fikir, then aku menangis ! err,, aku tak sanggup da nak nangis. habis air mata aku. tapi, tah laa. aku tak bole nak lupekan ape yang dia buat kat aku, walaupun kesalahan die kecil. tapi, esh ! susah der nak lupekan.

kau rase macam mane ? aku tahu, nabi pun ampunkan umatnye,. tapi, aku ? err..tah laa. pening giler tahap babun, aku fikir bnde tuu..  kau tahu ? bukan nye sekali, tapi dah 2 kali die buat aku macam gituu,, so, aku dengan serta merta, tak leh terima ! 

*kpda sahabat yang aku sayangi tuu.. sory laa,, aku tak leh maafkan kau lagi . susah dohh aku nak lupekan sume 2. kau ingat senang ke ?! dah la kau heboh kan kat sume orang. jatuhh dohh maruah aku ! kau tahu ?! tapi, yg pelik nye, kau tak tahu MALU kew ? jaja dan cerita bnde tuu kat sume orang ?! kalau aku MALU dohh !

tapiiiiiiiii.. kenapa kau tak hebohkan dekat satu sekolah ?! kan senang ! gune jee mikrofon tuuu.. senang sikit ! kan ? mybe, tu rase nye nak kau rase puas hati dan nak malu kan aku ! esh ! BONGGOK betol !


ANYWAY, THANKS A LOT OKAY, MY BEST FRIEND ? ! akan ku kenang jasamu ituu.. tahniah aku ucapkan ! ALWAYS lovee & miss youuuuu !! <3 <3

*weii, nie aku saje saje jee buat bnde nie, saje nak lepaskan tension ! oky ? xd niat pun  nak sakitkan hati mne2 pihak . :)


      yang tulus ikhlas dari :
~ Syaza ~

No comments:

Post a Comment