Sunday, May 29, 2011

Tetibe jee ~~

Fuhh ! huuu !!! haisyem !*bersin manja. HAHA err, kenapa lah dengan hidung aku nie..asyik asyik bersin jee.. sakit der hidung aku.. aish ! patut laa.. kaw nak tahu ? buka telinga dan minda dengan luas - luas oke ? Good :)
ohh,, berbalik dengan cerita aku tdi,, err kaw nak tahu ? blog aku nie dah mcm sarang ape tah..nak cakap sarang tebuan ? erm..tipu laa pulakk.. hurmm,, tah laa ek .. kaw fikir laa sendiri :D ?


Pehh ! lama sudaa aku tak update blog aku nie .. kaw tahu ? aku nie sekarang memang MEMANG ! MALAS SANGAT2 ! tak tahu kenpa penyakit nie melekat dekat badan aku ! errrrrr... sunguh hairan & membingungkan . aish !


now, i pown tak tahu nak tulis pe dah.. no idea, no writing ! *cewahh tak bole bla.. oky laa bubye !miss and lovee u ! <3


     
ikhlas drpd :
 Nor Syaza Syafawani binti Jasni :)

No comments:

Post a Comment