Monday, May 30, 2011

Just Wait and See !



Yeayy ! cutii sudaa lama bermule.. tapii.. aku nie baru sekarang sedar ! HAHA * sengal .. ble sebutt pasal cutii, sume owg akan BERGEMBIRA ! kan ? termasuk aku . tapi.. bile LAGI gembira .. bile cikgu-cikgu bagii HOMEWORK ! err.. tension siutt ! bukan kew waktuu cutii untuk minda kiteowg rehat sebentar ! kan ? aku rase idea aku tuu sangat tepat & berkualiti ! *cewaahh tak tahan . :D


Hurm... oky2.. sebenarnye, tuu  bukan niat aku nak tulis.. tapi tetibe tertekan . HAHA. oky, sekarang memandangkan cuti 2 MINGGU ,so, aku boleh buat sesuka hati aku. lagi2 waktu bangun tido ! aku biase la.. anak Jasni nie, memang, bangun awal giler ! bangun pukul  tett tutt .. *secret ! HAHA . haish ! memamg best ! hari hari dengar ibu aku membebel dan bising ! Ibu aku akan cakap, "adeq bangun !! dahh pagii, kemas rumahh cepatt !!" itu laa perkataan yang selalu ibu aku cakap ! best kan ? pagi pagi butaa dah menceriakan suasana kat taman aku tuu ! HAHA *kau ade, xd kan ?! so, jangan jelez oke ? :)


Lagii satuu.. sekarang nie..aku tak sbar ade orang masuk meminang !aku dah bersedia dah ! AHAH.. giler kan ? tapii aku rase kalau kowg percaya , hurm.. sangat  giler dari aku ! HAHA , ehhh,, tapii memang betul oke ? !series ! cume tibe mase yang sesuai jee.. hehehehe..  so, kalau jadii.. korang TUNGGU DAN LIHAT .. KAD JEMPUTAN AKU SAMPAI KAT PINTU RUMAH ANDA SEKALIAN! oke ? good :)


haishhhhh! tetibee aku rase maluu plakk cakap macam tuu ! HAHA .. *gedik telah melanda diri aku ! HAHA
oke laa derr.. nak outt *cewahh macam kat chatt pulakk .. oke bubye,,tata, titi ! semoge berjumpe di lain hari :D 










                                                                                               drawing by ;
                                                                                           ~ Misswhatever ~

No comments:

Post a Comment