Sunday, April 10, 2011

Rinduu + bencii

arghh!! aku rindu giler sama blog aku.. daa lame aku tak update.. ye aku taw..sekarang aku mmg mmg busy ! mengalahkan perdana menteri.. HAHA .. kaw nak taw ? keje skola aku..hari hari melambai aku. tu tandanye,,die suruh aku buat..tapii kaw taw laa an..aku nie daa laa jenis yang sangat sangat RAJIN ! kan ? haha.. erm..tpii nak uat macam mane..kene buat jugakk laa akhirnye..kalo x buat mati katak laa aku dengan  cikguu aku..HAHAHA..

kaw nak taw ? kalau tak nak..tutup telinga..ok ? :p . Aish..kan aku dah lupe ape yang aku nak tulis..alamakk..erm..kejap ae..

 .................................

haa...sekarang aku dah ingat ape yang aku nak tulis tadii..tdi tuu aku ketuk2 kepala aku tuk cube mengingatinye..HAHA..  sowie laa..hari nie mood aku tak bape nak oky.. agk giler sikit...hihihi.. erm..oky2..kite berbalik cite yang tdii tuu... nie aku nak tanye kowang laaa.. SIVIK 2 penting sgt kew ??? sampai masuk result SPM KEW ??!aku hairan betul laa.. knpe laa ade _ _ _ _ _ aku nie tergedik gedik nak kiteowg wat video untuk khidmat masyarakat..eiiuu..please laa.,kdng2 terasa menympah plak..tpi..bile fikir blik..astarfiruallahalazim..aku taw aku nie jahat ? so, what ?!

then, dye ckp..kalau kiteowg x buat..mrkh akhir tahun xdpt..so,ade aku kesah ke ? ala..sivik jerk..senang giler nak ****** ! tapii..disebabkan kite owg BAIKKK !! kiteowg buat laa.. kalau tak ..mule laa..suaranye ayu die keluar...esh ! tak suke betul aku.! 

eii....gerammmm betull !! aku rse better aku stop kat sini..kalau tak..makin bertambah laa dosa aku..HAHA..ok laa..bubye,... 
p/s : sowie ye cikgu kesayangan aku tuuu !! bubye.. love u teacher ! :pppp


drpd : anak kesayangan cikgu ,.  (4 SI 1)

No comments:

Post a Comment