Sunday, April 17, 2011

KESUKAAN

uuuuuuuuuuuyeeeaaaaahhhhhhhh !!!!! hari yang paling paling aku senang hatii.. tah x taw kenape ?! Haha.. kenapalah anak cik jasni nie.. suke sangat dari semalam... asyik asyik memegang... ??? memegang  pen dengan pelbagai bukulah ..ape laa kowng nie..hehehe.. aku tak taw kenapa aku TERLALU rajin dan bersemangat untuk membuat kerja sekolah.. huhhh! sungguh tidakku percaya.. hahaha... sampaii  my mummy and daddy aku.. cakap.. aiikkk ?? rajin pulakk adeq buat kerja sekolah sampai tengah malam.. kalau tak .. sebelum pukul 12.00 dahh ade kat katil ..& mimpi yang indah indah.. hahaha..yelaa katil aku kan empukk dan lembutt macm iklan softlan tuu... :D  TENGOK ?? my parents pun not believe with me ? aiiyoyoo..dah macam mne ?
                          
                            

   hah ? tengok tuu.. sikit kan kerja sekolah saya.. itu laahh yang saya rajin dan bersemangat untuk membuat kerja sambilan.. bukan kerja sekolah ae kawan kawan..HAHA.. 

                               
                             tengok tuu.. boy nie rajin macam saya ;)


                          
                                  
   comel kan budak tuu ? dia comel macam saye..saya dah tahu dah .thanks.. :)

                             
                       Dan yang terakhir...saya ingin kata kan ........
                                  
    I ALWAYS  LOVE BOOOOOKK ! ! !




                                                                                                                      
                                                                                            with love , 
                                                                                            Dax KeCik

No comments:

Post a Comment